Ç. KURNAZ And H. GÖKALP CLARKE, "Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi," Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi , 2012
KURNAZ, Ç. And GÖKALP CLARKE, H. 2012. Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi .
KURNAZ, Ç., & GÖKALP CLARKE, H., (2012). Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi .
KURNAZ, Çetin, And Hülya Gökalp Clarke. "Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi," Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi , 2012
KURNAZ, Çetin And GÖKALP CLARKE, Hülya G. . "Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi." Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi , 2012
KURNAZ, Ç. And GÖKALP CLARKE, H. (2012) . "Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi." Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={Çetin Kurnaz And author={Hülya Gökalp Clarke}, title={Dikgen frekans bölmeli çoğullama sistemlerinde en uygun pilot aralığının kanal değişkenleri ile ilişkilendirilmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Dergisi}, year=2012}