M. VURAL And E. R. ÖZMEN, "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği," VII. International Eurasian Educational Research Congress , Turkey, 2020
VURAL, M. And ÖZMEN, E. R. 2020. Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği. VII. International Eurasian Educational Research Congress , (Turkey).
VURAL, M., & ÖZMEN, E. R., (2020). Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği . VII. International Eurasian Educational Research Congress, Turkey
VURAL, Murat, And EMİNE RÜYA ÖZMEN. "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği," VII. International Eurasian Educational Research Congress, Turkey, 2020
VURAL, Murat And ÖZMEN, EMİNE R. . "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği." VII. International Eurasian Educational Research Congress , Turkey, 2020
VURAL, M. And ÖZMEN, E. R. (2020) . "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği." VII. International Eurasian Educational Research Congress , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Murat Vural And author={EMİNE RÜYA ÖZMEN}, title={Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisinin Etkililiği}, congress name={VII. International Eurasian Educational Research Congress}, city={}, country={Turkey}, year={2020}}