M. N. ERDEM, "Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.756-786, 2019
ERDEM, M. N. 2019. Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2 , 756-786.
ERDEM, M. N., (2019). Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 756-786.
ERDEM, Mevlüde. "Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, 756-786, 2019
ERDEM, Mevlüde N. . "Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.756-786, 2019
ERDEM, M. N. (2019) . "Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.7, no.2, pp.756-786.
@article{article, author={Mevlüde Nur Erdem}, title={Negatif Marka Konumlandırma ve Anti-Reklamoyunlar ile Marka Başarı Öykülerinin Yeniden Yapılandırılması}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2019, pages={756-786} }