S. ALPTEKİN And M. ÖZYÜREK, "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi," 21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2011
ALPTEKİN, S. And ÖZYÜREK, M. 2011. Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi. 21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).
ALPTEKİN, S., & ÖZYÜREK, M., (2011). Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi . 21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey
ALPTEKİN, Serpil, And MEHMET ÖZYÜREK. "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi," 21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2011
ALPTEKİN, Serpil And ÖZYÜREK, MEHMET. "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi." 21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2011
ALPTEKİN, S. And ÖZYÜREK, M. (2011) . "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi." 21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Serpil Alptekin And author={MEHMET ÖZYÜREK}, title={Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi}, congress name={21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2011}}