Ş. EREN And Ö. ÇAKIN, "Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram," 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı , Gaziantep, Turkey, 2021
EREN, Ş. And ÇAKIN, Ö. 2021. Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram. 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı , (Gaziantep, Turkey).
EREN, Ş., & ÇAKIN, Ö., (2021). Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram . 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Turkey
EREN, ŞULE, And Ömer Çakın. "Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram," 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Turkey, 2021
EREN, ŞULE And ÇAKIN, Ömer. "Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram." 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı , Gaziantep, Turkey, 2021
EREN, Ş. And ÇAKIN, Ö. (2021) . "Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram." 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı , Gaziantep, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞULE EREN And author={Ömer Çakın}, title={Türkiye’nin En İyi 100 Markasının Pazarlama Stratejisi Olarak Instagram}, congress name={1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2021}}