M. Burucuoğlu, "Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.2365-2392, 2022
Burucuoğlu, M. 2022. Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12 , 2365-2392.
Burucuoğlu, M., (2022). Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 2365-2392.
Burucuoğlu, Murat. "Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, 2365-2392, 2022
Burucuoğlu, Murat. "Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.2365-2392, 2022
Burucuoğlu, M. (2022) . "Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.12, pp.2365-2392.
@article{article, author={Murat Burucuoğlu}, title={Examining The Relations Among Brand Authenticity, Brand Loyalty, Brand Trust and Word of Mouth Communication: An Example of Coffee House}, journal={Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={2365-2392} }