T. Yazar And O. Rakıcı, "Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, no.68, pp.645-659, 2019
Yazar, T. And Rakıcı, O. 2019. Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, no.68 , 645-659.
Yazar, T., & Rakıcı, O., (2019). Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, no.68, 645-659.
Yazar, Tarık, And Okan Rakıcı. "Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, no.68, 645-659, 2019
Yazar, Tarık And Rakıcı, Okan. "Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, no.68, pp.645-659, 2019
Yazar, T. And Rakıcı, O. (2019) . "Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.12, no.68, pp.645-659.
@article{article, author={Tarık Yazar And author={Okan Rakıcı}, title={Sık Tüketilen Gıda Ürün Ambalaj Tasarımlarının Kurum Kimliği Ve İmajı Açısından Önemi / Corporate Identıty In Frequently Consumed Food Productpackages And Importance In Terms Of Image}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2019, pages={645-659} }