M. KAYA And M. ÇAKIR KELEŞ, "Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği," EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, pp.227-240, 2019
KAYA, M. And ÇAKIR KELEŞ, M. 2019. Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği. EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2 , 227-240.
KAYA, M., & ÇAKIR KELEŞ, M., (2019). Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği. EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, 227-240.
KAYA, Mutlu, And Melike ÇAKIR KELEŞ. "Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği," EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, 227-240, 2019
KAYA, Mutlu And ÇAKIR KELEŞ, Melike Ç. . "Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği." EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, pp.227-240, 2019
KAYA, M. And ÇAKIR KELEŞ, M. (2019) . "Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği." EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, pp.227-240.
@article{article, author={Mutlu Kaya And author={Melike ÇAKIR KELEŞ}, title={Destinasyon Markalaşmasında Gastronomik Ürünlerin Rolü: Bafra İlçesi Örneği}, journal={EGE COĞRAFYA DERGİSİ}, year=2019, pages={227-240} }