E. ABANOZ And C. MAYADAĞLI, "Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü," 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme , İstanbul, Turkey, pp.308-318, 2018
ABANOZ, E. And MAYADAĞLI, C. 2018. Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü. 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme , (İstanbul, Turkey), 308-318.
ABANOZ, E., & MAYADAĞLI, C., (2018). Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü . 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme (pp.308-318). İstanbul, Turkey
ABANOZ, Enes, And Cansu Mayadağlı. "Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü," 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme, İstanbul, Turkey, 2018
ABANOZ, Enes And MAYADAĞLI, Cansu. "Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü." 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme , İstanbul, Turkey, pp.308-318, 2018
ABANOZ, E. And MAYADAĞLI, C. (2018) . "Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü." 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme , İstanbul, Turkey, pp.308-318.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Enes Abanoz And author={Cansu Mayadağlı}, title={Müzik Videolarındaki Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Örtülü ve Açık Bellek Üzerindeki Rolü}, congress name={2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={308-318} }