H. İ. ZEYBEK And H. ÇAM, "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi," 2nd International West Asia Congress Of Tourism Research , 2018
ZEYBEK, H. İ. And ÇAM, H. 2018. Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi. 2nd International West Asia Congress Of Tourism Research .
ZEYBEK, H. İ., & ÇAM, H., (2018). Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi . 2nd International West Asia Congress Of Tourism Research
ZEYBEK, Halil, And HANDAN ÇAM. "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi," 2nd International West Asia Congress Of Tourism Research, 2018
ZEYBEK, Halil İ. And ÇAM, HANDAN. "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi." 2nd International West Asia Congress Of Tourism Research , 2018
ZEYBEK, H. İ. And ÇAM, H. (2018) . "Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi." 2nd International West Asia Congress Of Tourism Research .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Halil İbrahim Zeybek And author={HANDAN ÇAM}, title={Coğrafi İşaretli Ürünlerin Turistlerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinin Modellenmesi}, congress name={2nd International West Asia Congress Of Tourism Research}, city={}, country={}, year={2018}}