S. RAKAP, "Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler," Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , vol.1, no.4, pp.29-36, 2019
RAKAP, S. 2019. Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler. Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , vol.1, no.4 , 29-36.
RAKAP, S., (2019). Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler. Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , vol.1, no.4, 29-36.
RAKAP, Salih. "Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler," Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , vol.1, no.4, 29-36, 2019
RAKAP, Salih. "Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler." Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , vol.1, no.4, pp.29-36, 2019
RAKAP, S. (2019) . "Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler." Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi , vol.1, no.4, pp.29-36.
@article{article, author={Salih Rakap}, title={Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların desteklenmesinde gömülü öğretim uygulamaları: Okulöncesi öğretmenleri için öneriler}, journal={Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={29-36} }