M. N. ERDEM, "Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik," In Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları , LiteraTürk, 2018, pp.199-240.
ERDEM, M. N. Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik. 2018. In Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları , LiteraTürk, 199-240.
ERDEM, M. N., (2018). Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik. Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları (pp.199-240), LiteraTürk.
ERDEM, Mevlüde. "Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik." In Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları , 199-240. LiteraTürk, 2018
ERDEM, Mevlüde N. . "Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik." Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları , LiteraTürk, 2018, pp.199-240.
ERDEM, M. N. (2018) "Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik", Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları . LiteraTürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={Mevlüde Nur Erdem}, chaptertitle={Reklam Uygulamalarında Sanal Gerçeklik}, booktitle={ Gelenekselden Dijitale Reklam Mecraları}, publisher={LiteraTürk}, city={},year={2018} }