Ö. ÇAKIN And N. BOLAT, "Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri," In Dijital Kültür ve İletişim , Konya: Literatürk, 2018, pp.175-202.
ÇAKIN, Ö. And BOLAT, N. Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri. 2018. In Dijital Kültür ve İletişim , Literatürk, Konya, 175-202.
ÇAKIN, Ö., & BOLAT, N., (2018). Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri. Dijital Kültür ve İletişim (pp.175-202), Konya: Literatürk.
ÇAKIN, ÖMER, And Nursel Bolat. "Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri." In Dijital Kültür ve İletişim , 175-202. Konya: Literatürk, 2018
ÇAKIN, ÖMER And BOLAT, Nursel. "Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri." Dijital Kültür ve İletişim , Literatürk, 2018, pp.175-202.
ÇAKIN, Ö. And BOLAT, N. (2018) "Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri", Dijital Kültür ve İletişim . Konya: Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖMER ÇAKIN And author ={Nursel Bolat}, chaptertitle={Sosyal Medya Reklamcılığı ve Dijital Mecra Etkileşimleri}, booktitle={ Dijital Kültür ve İletişim}, publisher={Literatürk}, city={Konya},year={2018} }