S. Çakır And Ö. ÇAKIN, "Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları," Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies , vol.7, no.1, pp.101-114, 2022
Çakır, S. And ÇAKIN, Ö. 2022. Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları. Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies , vol.7, no.1 , 101-114.
Çakır, S., & ÇAKIN, Ö., (2022). Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları. Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies , vol.7, no.1, 101-114.
Çakır, Seher, And Ömer Çakın. "Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları," Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies , vol.7, no.1, 101-114, 2022
Çakır, Seher And ÇAKIN, Ömer. "Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları." Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies , vol.7, no.1, pp.101-114, 2022
Çakır, S. And ÇAKIN, Ö. (2022) . "Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları." Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies , vol.7, no.1, pp.101-114.
@article{article, author={Seher Çakır And author={Ömer Çakın}, title={Markaların Dijital İletişimde Emoji Kullanım Alışkanlıkları}, journal={Middle Black Sea Journal of Communicatian Studies}, year=2022, pages={101-114} }