T. YAZAR Et Al. , "Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension," Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre , vol.2, Samsun, Turkey, pp.203-219, 2014
YAZAR, T. Et Al. 2014. Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension. Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre , (Samsun, Turkey), 203-219.
YAZAR, T., BEŞER, S., & ASLAN, T., (2014). Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension . Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre (pp.203-219). Samsun, Turkey
YAZAR, Tarık, SEVİNÇ BEŞER, And Tamer Aslan. "Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension," Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre, Samsun, Turkey, 2014
YAZAR, Tarık Et Al. "Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension." Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre , Samsun, Turkey, pp.203-219, 2014
YAZAR, T. BEŞER, S. And ASLAN, T. (2014) . "Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension." Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre , Samsun, Turkey, pp.203-219.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tarık Yazar Et Al. }, title={Gençlik ve Kültürel Mirasımız Gençlik ve Medya Kültürel Göstergeler Olarak Global Markaların Kitle Kültürü ve Kitle İletişim Boyutu As a Cultural Indicators Of Global Brands Mass Culture and Mass Communication Dimension}, congress name={Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Uluslararası Kongre}, city={Samsun}, country={Turkey}, year={2014}, pages={203-219} }