Ö. ÇAKIN And D. YAMAN, "Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları," In Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam , Konya: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.118-134.
ÇAKIN, Ö. And YAMAN, D. Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları. 2022. In Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam , Eğitim Yayınevi, Konya, 118-134.
ÇAKIN, Ö., & YAMAN, D., (2022). Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları. Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam (pp.118-134), Konya: Eğitim Yayınevi.
ÇAKIN, Ömer, And DENİZ YAMAN. "Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları." In Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam , 118-134. Konya: Eğitim Yayınevi, 2022
ÇAKIN, Ömer And YAMAN, DENİZ. "Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları." Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.118-134.
ÇAKIN, Ö. And YAMAN, D. (2022) "Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları", Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ömer Çakın And author ={DENİZ YAMAN}, chaptertitle={Dijital Oyunlar Fijital Deneyim Alanları}, booktitle={ Game-Vertising Dijital Çağda Oyunlaştırma ve Reklam}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2022} }