P. Tağrikulu Et Al. , "2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı," 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Turkey, pp.145-146, 2018
Tağrikulu, P. Et Al. 2018. 2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı. 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Kırşehir, Turkey), 145-146.
Tağrikulu, P., Cirit Gül, A., Apaydın, Z., & Çobanoğlu, E. O., (2018). 2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı . 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (pp.145-146). Kırşehir, Turkey
Tağrikulu, PINAR Et Al. "2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı," 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Kırşehir, Turkey, 2018
Tağrikulu, PINAR Et Al. "2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı." 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Turkey, pp.145-146, 2018
Tağrikulu, P. Et Al. (2018) . "2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı." 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Turkey, pp.145-146.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR TAĞRİKULU Et Al. }, title={2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın 4. ve 7. sınıf düzeylerinde yer alan kazanımlarının bloomtaksonomisine göre değerlendirilmesi: alternatif etkinlik tasarımı}, congress name={7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu}, city={Kırşehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={145-146} }