S. RAKAP Et Al. , "İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism," III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus) , Ankara, Turkey, 2015
RAKAP, S. Et Al. 2015. İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism. III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus) , (Ankara, Turkey).
RAKAP, S., ALPTEKİN, S., & RAKAP, Ş., (2015). İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism . III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus), Ankara, Turkey
RAKAP, Salih, Serpil Alptekin, And ŞERİFE RAKAP. "İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism," III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus), Ankara, Turkey, 2015
RAKAP, Salih Et Al. "İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism." III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus) , Ankara, Turkey, 2015
RAKAP, S. ALPTEKİN, S. And RAKAP, Ş. (2015) . "İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism." III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus) , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Salih Rakap Et Al. }, title={İpucunun giderek azaltılması yönteminin gömülü öğretim çerçevesinde kullanılmasının otizmli bir çocuğa işlevsel becerilerin öğretilmesi üzerindeki etkileri Effects of using most to least prompting procedure within embedded instruction framework on teaching functional skills to a child with autism}, congress name={III. Child Development and Education Congress (with International Participation and Early Intervention Focus)}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}}