T. Yusifov And M. BURUCUOĞLU, "Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi," 25. Pazarlama Kongresi , Ankara, Turkey, pp.514-517, 2021
Yusifov, T. And BURUCUOĞLU, M. 2021. Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi. 25. Pazarlama Kongresi , (Ankara, Turkey), 514-517.
Yusifov, T., & BURUCUOĞLU, M., (2021). Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi . 25. Pazarlama Kongresi (pp.514-517). Ankara, Turkey
Yusifov, Teymur, And Murat Burucuoğlu. "Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi," 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Turkey, 2021
Yusifov, Teymur And BURUCUOĞLU, Murat. "Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi." 25. Pazarlama Kongresi , Ankara, Turkey, pp.514-517, 2021
Yusifov, T. And BURUCUOĞLU, M. (2021) . "Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi." 25. Pazarlama Kongresi , Ankara, Turkey, pp.514-517.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Teymur Yusifov And author={Murat Burucuoğlu}, title={Çevre Dostu Çamaşır ve Ev Temizlik Ürünleri Satın Alma Davranışında Marka İmajı, Marka Deneyimi, Marka Bilgisi, Güven, Algılanan Değer ve Tutumun Etkisi}, congress name={25. Pazarlama Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}, pages={514-517} }