Ö. ÇAKIN, "Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri," In İletişim Sosyolojisi , Literatürk, 2018, pp.133-149.
ÇAKIN, Ö. Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri. 2018. In İletişim Sosyolojisi , Literatürk, 133-149.
ÇAKIN, Ö., (2018). Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri. İletişim Sosyolojisi (pp.133-149), Literatürk.
ÇAKIN, Ömer. "Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri." In İletişim Sosyolojisi , 133-149. Literatürk, 2018
ÇAKIN, Ömer. "Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri." İletişim Sosyolojisi , Literatürk, 2018, pp.133-149.
ÇAKIN, Ö. (2018) "Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri", İletişim Sosyolojisi . Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ömer Çakın}, chaptertitle={Reklamın Toplumsal Rolü ve Etkileri}, booktitle={ İletişim Sosyolojisi}, publisher={Literatürk}, city={},year={2018} }