M. N. ERDEM, "Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme," 3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ , 2019
ERDEM, M. N. 2019. Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme. 3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ .
ERDEM, M. N., (2019). Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme . 3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ
ERDEM, Mevlüde. "Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme," 3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ, 2019
ERDEM, Mevlüde N. . "Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme." 3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ , 2019
ERDEM, M. N. (2019) . "Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme." 3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mevlüde Nur Erdem}, title={Reklamda Çekicilik Unsuru Olarak Mitolojik Öğelerin Kullanımına Dair Bir Çözümleme}, congress name={3. ULUSLARARASI SANAT, ESTETİK SEMPOZYUMU ve SERGİSİ}, city={}, country={}, year={2019}}