R. GÜNDAY, "EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME," International Journal of Languages Education and Teaching , vol.8, no.udes özel sayısı, 2015
GÜNDAY, R. 2015. EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME. International Journal of Languages Education and Teaching , vol.8, no.udes özel sayısı .
GÜNDAY, R., (2015). EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME. International Journal of Languages Education and Teaching , vol.8, no.udes özel sayısı.
GÜNDAY, Rıfat. "EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME," International Journal of Languages Education and Teaching , vol.8, no.udes özel sayısı, 2015
GÜNDAY, Rıfat. "EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME." International Journal of Languages Education and Teaching , vol.8, no.udes özel sayısı, 2015
GÜNDAY, R. (2015) . "EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME." International Journal of Languages Education and Teaching , vol.8, no.udes özel sayısı.
@article{article, author={Rıfat Günday}, title={EYLEM ODAKLI PERSPEKTİFE GÖRE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÖĞRENİMİNDE DEĞERLENDİRME}, journal={International Journal of Languages Education and Teaching}, year=2015}