R. TİLKİ, "İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.4, no.Number: 68, pp.195-206, 2018
TİLKİ, R. 2018. İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.4, no.Number: 68 , 195-206.
TİLKİ, R., (2018). İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.4, no.Number: 68, 195-206.
TİLKİ, Ramazan. "İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.4, no.Number: 68, 195-206, 2018
TİLKİ, Ramazan. "İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.4, no.Number: 68, pp.195-206, 2018
TİLKİ, R. (2018) . "İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.4, no.Number: 68, pp.195-206.
@article{article, author={Ramazan Tilki}, title={İLKÖĞRETİM SANAT EĞİTİMİNDE BİR MALZEME OLARAK KİLİN ÜÇ BOYUTLU DÜŞÜNEBİLME VE Y}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2018, pages={195-206} }