S. TEMEL Et Al. , "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki," Milli Eğitim , vol.52, no.237, pp.167-198, 2023
TEMEL, S. Et Al. 2023. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki. Milli Eğitim , vol.52, no.237 , 167-198.
TEMEL, S., KANSU, C. Ç., & TEMEL, N., (2023). İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki. Milli Eğitim , vol.52, no.237, 167-198.
TEMEL, Sezgin, Ceren Çevik Kansu, And NERMİN TEMEL. "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki," Milli Eğitim , vol.52, no.237, 167-198, 2023
TEMEL, Sezgin Et Al. "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki." Milli Eğitim , vol.52, no.237, pp.167-198, 2023
TEMEL, S. KANSU, C. Ç. And TEMEL, N. (2023) . "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki." Milli Eğitim , vol.52, no.237, pp.167-198.
@article{article, author={Sezgin TEMEL Et Al. }, title={İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Başarı Algıları ile Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki}, journal={Milli Eğitim}, year=2023, pages={167-198} }