Ç. KURNAZ Et Al. , "Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi," Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.79-92, 2012
KURNAZ, Ç. Et Al. 2012. Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1 , 79-92.
KURNAZ, Ç., KORUNUR ENGİZ, B., GÖKALP, H., & SEZGİN, H., (2012). Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, 79-92.
KURNAZ, Çetin Et Al. "Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi," Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, 79-92, 2012
KURNAZ, Çetin Et Al. "Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi." Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.79-92, 2012
KURNAZ, Ç. Et Al. (2012) . "Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi." Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi , vol.17, no.1, pp.79-92.
@article{article, author={Çetin Kurnaz Et Al. }, title={Dikgen Frekans Bölmeli Çoğullama Sisteminde en Uygun Pilot Aralığının Kanal Değişkenleri ile İlişkilendirilmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={79-92} }