S. ALPTEKİN, "Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.1, pp.1-19, 2012
ALPTEKİN, S. 2012. Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.1 , 1-19.
ALPTEKİN, S., (2012). Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.1, 1-19.
ALPTEKİN, Serpil. "Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.1, 1-19, 2012
ALPTEKİN, Serpil. "Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.1, pp.1-19, 2012
ALPTEKİN, S. (2012) . "Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, no.1, pp.1-19.
@article{article, author={Serpil Alptekin}, title={Sosyal Becerilerin Zihinsel Engelli Öğrencilere Doğrudan Öğretim Yaklaşımıyla Öğretimi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={1-19} }