H. METİN And B. ALTUNAY, "İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi," 33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , pp.249-250, 2023
METİN, H. And ALTUNAY, B. 2023. İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi. 33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , 249-250.
METİN, H., & ALTUNAY, B., (2023). İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi . 33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ (pp.249-250).
METİN, Hakan, And BANU ALTUNAY. "İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi," 33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, 2023
METİN, Hakan And ALTUNAY, BANU. "İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi." 33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , pp.249-250, 2023
METİN, H. And ALTUNAY, B. (2023) . "İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi." 33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ , pp.249-250.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hakan Metin And author={BANU ALTUNAY}, title={İlkokul 4. Sınıfta Kaynaştırmaya Devam Eden Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere ve Olağan Gelişim Gösteren Öğrencilere, Fen Bilimleri Dersinde ‘maddenin Özellikleri’ Ünitesinin Doğrudan Öğretim Modeline Göre Öğretilmesi ve Bu Modelin Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi}, congress name={33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2023}, pages={249-250} }