Y. AKSOY, "Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri," Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.1-9, 2020
AKSOY, Y. 2020. Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1 , 1-9.
AKSOY, Y., (2020). Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 1-9.
AKSOY, Yener. "Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri," Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 1-9, 2020
AKSOY, Yener. "Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri." Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.1-9, 2020
AKSOY, Y. (2020) . "Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri." Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.1-9.
@article{article, author={Yener Aksoy}, title={Rekreasyonel Faaliyet Olarak Fiziksel Aktivitelerin Otizmli Çocuklarda Sosyal İletişime Yönelik Etkileri}, journal={Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={1-9} }