H. DOĞAN And M. BURUCUOĞLU, "Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.14, no.4, pp.1183-1198, 2018
DOĞAN, H. And BURUCUOĞLU, M. 2018. Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.14, no.4 , 1183-1198.
DOĞAN, H., & BURUCUOĞLU, M., (2018). Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.14, no.4, 1183-1198.
DOĞAN, HATİCE, And Murat Burucuoğlu. "Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.14, no.4, 1183-1198, 2018
DOĞAN, HATİCE And BURUCUOĞLU, Murat. "Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.14, no.4, pp.1183-1198, 2018
DOĞAN, H. And BURUCUOĞLU, M. (2018) . "Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.14, no.4, pp.1183-1198.
@article{article, author={HATİCE DOĞAN And author={Murat Burucuoğlu}, title={Tüketicilerin Mobil Bankacılık Hizmet Kalitesi Algıları ve Tekrar Kullanma Niyetleri: Ampirik Bir Araştırma}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2018, pages={1183-1198} }