Ö. ÇAKIN, "Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri," In Ürün Yerleştirme Uygulamaları , Literatürk, 2018, pp.195.
ÇAKIN, Ö. Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri. 2018. In Ürün Yerleştirme Uygulamaları , Literatürk, 195.
ÇAKIN, Ö., (2018). Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri. Ürün Yerleştirme Uygulamaları (pp.195), Literatürk.
ÇAKIN, Ömer. "Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri." In Ürün Yerleştirme Uygulamaları , 195. Literatürk, 2018
ÇAKIN, Ömer. "Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri." Ürün Yerleştirme Uygulamaları , Literatürk, 2018, pp.195.
ÇAKIN, Ö. (2018) "Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri", Ürün Yerleştirme Uygulamaları . Literatürk.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ömer Çakın}, chaptertitle={Bir Ürün Yerleştirme Mecrası Olarak Instagram ve Instagram Fenomenleri}, booktitle={ Ürün Yerleştirme Uygulamaları}, publisher={Literatürk}, city={},year={2018} }