E. ERDOĞAN YAZAR And M. BURUCUOĞLU, "Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.217-246, 2020
ERDOĞAN YAZAR, E. And BURUCUOĞLU, M. 2020. Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2 , 217-246.
ERDOĞAN YAZAR, E., & BURUCUOĞLU, M., (2020). Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, 217-246.
ERDOĞAN YAZAR, Evrim, And Murat Burucuoğlu. "Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, 217-246, 2020
ERDOĞAN YAZAR, Evrim E. And BURUCUOĞLU, Murat. "Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.217-246, 2020
ERDOĞAN YAZAR, E. And BURUCUOĞLU, M. (2020) . "Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.217-246.
@article{article, author={Evrim Erdoğan Yazar And author={Murat Burucuoğlu}, title={Mağaza Markalı Ürünlerin Satın Alma Davranışının Tüketim Değerleri Teorisi Bağlamında İncelenmesi}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2020, pages={217-246} }