N. TAN ÇAKIR, "Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi," In Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları , Konya: Literatürk Academia, 2022, pp.221-236.
TAN ÇAKIR, N. Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi. 2022. In Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları , Literatürk Academia, Konya, 221-236.
TAN ÇAKIR, N., (2022). Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi. Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları (pp.221-236), Konya: Literatürk Academia.
TAN ÇAKIR, Nilay. "Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi." In Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları , 221-236. Konya: Literatürk Academia, 2022
TAN ÇAKIR, Nilay T. . "Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi." Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları , Literatürk Academia, 2022, pp.221-236.
TAN ÇAKIR, N. (2022) "Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi", Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları . Konya: Literatürk Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={Nilay Tan Çakır}, chaptertitle={Marka Konumlandırma Stratejileri Üzerinden Disneyland’ın Görsel Analizi}, booktitle={ Görme Pratikleri Disiplinlerarası Görsel İletişim Çalışmaları}, publisher={Literatürk Academia}, city={Konya},year={2022} }