S. ALPTEKİN And M. ÖZYÜREK, "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.8, pp.31-58, 2013
ALPTEKİN, S. And ÖZYÜREK, M. 2013. Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.8 , 31-58.
ALPTEKİN, S., & ÖZYÜREK, M., (2013). Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.8, 31-58.
ALPTEKİN, Serpil, And MEHMET ÖZYÜREK. "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.8, 31-58, 2013
ALPTEKİN, Serpil And ÖZYÜREK, MEHMET. "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.8, pp.31-58, 2013
ALPTEKİN, S. And ÖZYÜREK, M. (2013) . "Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.6, no.8, pp.31-58.
@article{article, author={Serpil Alptekin And author={MEHMET ÖZYÜREK}, title={Akranların Sosyal Becerilere Model Olduğu Doğrudan Öğretimin Zihinsel Engelli Öğrencinin Sosyal Becerileri Kazanması Sürdürmesi Genellemesi ve Sosyal Kabulüne Etkisi}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2013, pages={31-58} }