M. N. DALKILIÇ And D. BÜYÜKAHISKA, "The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy," Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.389-404, 2021
DALKILIÇ, M. N. And BÜYÜKAHISKA, D. 2021. The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2 , 389-404.
DALKILIÇ, M. N., & BÜYÜKAHISKA, D., (2021). The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 389-404.
DALKILIÇ, Melek, And Dilek Büyükahıska. "The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy," Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, 389-404, 2021
DALKILIÇ, Melek N. And BÜYÜKAHISKA, Dilek. "The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy." Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.389-404, 2021
DALKILIÇ, M. N. And BÜYÜKAHISKA, D. (2021) . "The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy." Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.7, no.2, pp.389-404.
@article{article, author={Melek Nisa DALKILIÇ And author={Dilek Büyükahıska}, title={The Evaluation of the Secondary-School English Curricula According to Bloom’s Revised Taxonomy}, journal={Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={389-404} }