E. ERSOY And N. BAŞER, "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi," Turkish Studies , vol.5, no.4, pp.336-358, 2010
ERSOY, E. And BAŞER, N. 2010. Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi. Turkish Studies , vol.5, no.4 , 336-358.
ERSOY, E., & BAŞER, N., (2010). Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi. Turkish Studies , vol.5, no.4, 336-358.
ERSOY, Esen, And NEŞE BAŞER. "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi," Turkish Studies , vol.5, no.4, 336-358, 2010
ERSOY, Esen And BAŞER, NEŞE. "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi." Turkish Studies , vol.5, no.4, pp.336-358, 2010
ERSOY, E. And BAŞER, N. (2010) . "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi." Turkish Studies , vol.5, no.4, pp.336-358.
@article{article, author={Esen Ersoy And author={NEŞE BAŞER}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrenci Motivasyonuna Etkisi}, journal={Turkish Studies}, year=2010, pages={336-358} }