Articles Published in Other Journals
TÜRKİYE VE ALMANYA'DAKİ BAZI İLKOKUL ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ EĞİTİMİ BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.66, pp.600-630, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
AN INVESTIGATION OF PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ COMPETENCE BETWEEN SCIENCE-PSEUDO SCIENCE DISTINCTION IN TERMS OF VARIOUS VARIABLES
Karen- Karadeniz Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
, vol.9, no.17, pp.65-76, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
![Creative Commons License](/Content/images/creative-commons/licenses/small/by-nc-nd.png)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
Gender Roles in Illustrated Children’s Books: An Example of the Reading Fish Electronic Library
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.3, pp.2399-2440, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Journal of Innovative Research in Social Studies
, vol.4, no.2, pp.132-146, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
TECHNOLOGY EDUCATION IN PRIMARY SCHOOLS: AN OVERWIEV OF TURKEY AND SCOTLAND
Psycho-Educational Research Reviews
, vol.10, no.3, pp.204-220, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversiteye Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Drama ile Uygulanan Oryantasyon Programı Hakkındaki Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
, vol.3, no.5, pp.239-256, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
4.Sınıf Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik Zihinsel Modelleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.2, no.1, pp.19-34, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.12, pp.464-472, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Göç Konulu Resimli Çocuk Kitaplarına Yönelik Okur Tepkileri
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 14 November 2022
Üniversiteye Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Drama Etkinlikleri İle Uygulanan Oryantasyon Programı Hakkındaki Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Turkey, 26 - 28 October 2019
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Haklarına Yönelik Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 May 2018
Investigation of the relationship between academic procrastination and academic dishonesty tendency of pre-service teachers: The Case of Dumlupınar University.
10th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2017), Sevilla, Spain, 16 - 18 November 2017, pp.7691-7700
Books & Book Chapters
Geçmişten Günümüze Çocuk Hakları
in: Çocuk Hakları ve Eğitimi, Mercan Uzun Elif, Özaslan Hatice, Editor, Hedef Yayıncılık, Ankara, pp.28-43, 2023
Türkiye ve Dünyadan Başarılı Girişimcilik Öyküleri
in: Teoriden Uygulamaya Girişimcilik Eğitimi, Süleyman Yaman, Harun Çelik, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, pp.108-132, 2022
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Küresel Bağlantılar ve Drama
in: Sosyal Bilgilerde Drama: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Şan Selda, Oğuz Namdar Ayşegül, Editor, Eğiten Kitap Yayınevi, pp.185-195, 2022