Arş. Gör. Oğuzhan Alın


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri

Eğitim Bilgileri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye

2017 - 2021

2017 - 2021

Lisans

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Makaleler

Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Çok Yüzeyli Anlatının Boşluğuna Düşmek: Recep Yılmaz’ın Çerçici Novellasının Anlatı Yapısı Üzerine Bir İnceleme

ALIN O.

9th International Nalans Conferance, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2023, ss.197-221, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Content Optimization in Video Marketing

ALIN O.

Advancements in Digital Broadcasting and Content Platforms , ERDEM MEVLÜDE NUR, KUŞ ÖZGÜN ARDA, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Samsun, ss.173-190, 2025

2025

2025

2. Anachrony in Digital Marketing Narratives

ALIN O.

Developing Digital Narratives in Marketing Communication, YILMAZ RECEP, BAŞER BETÜL, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Samsun, ss.1-10, 2025

2025

2025

3. Users as the Ultimate Meaning Makers in Digital Marketing Narratives

ALIN O.

Developing Digital Narratives in Marketing Communication, YILMAZ RECEP, BAŞER BETÜL, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Samsun, ss.1-10, 2025

2025

2025

4. Reklam Ringleri: Boks Müsabakalarının Reklam Alanı Olarak Kullanımı

ALIN O.

Reklam ve Mekân, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Yayınları, Samsun, ss.217-232, 2025

2024

2024

5. Social Media And Management As A Public Relations Pratice Area

ALIN O.

Innovative Models, Strategies And Conceptualizations In PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Publications, Konya, ss.147-160, 2024

2024

2024

6. Corporate Advertisements And Narrative Forms As A Component Of Public Relations

ALIN O.

Innovative Models, Strategies And Conceptualizations In PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Publications, Konya, ss.189-203, 2024

2024

2024

7. İmgelerarasılık: Mitlerin Logolarda Yeniden Üretimi

YILMAZ R., ALIN O.

Marka İletişimi: Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Publications, Konya, ss.119-130, 2024

2024

2024

8. Dijitalleşmenin Kurumsal İletişim Araştırmalarına Etkisi Üzerine Bibliyometrik Bir İnceleme

ALIN O.

Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.165-205, 2024