Eğitim Bilgileri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYüksek Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İletişim Bilimleri Anabilim Dalı, Türkiye
2017 - 2021
2017 - 2021Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Makaleler
Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)
2024
20241. Basılı Reklamlarda Anlatı ve Anlamın Alıcı ile İlişkisi Üzerine Eleştirel Bir Bakış: Nutri Balance Reklam Afişi Örneği
ALIN O.
Middle Black Sea Journal of Communication Studies , cilt.9, sa.2, ss.77-88, 2024 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Çok Yüzeyli Anlatının Boşluğuna Düşmek: Recep Yılmaz’ın Çerçici Novellasının Anlatı Yapısı Üzerine Bir İnceleme
ALIN O.
9th International Nalans Conferance, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2023, ss.197-221, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Content Optimization in Video Marketing
ALIN O.
Advancements in Digital Broadcasting and Content Platforms , ERDEM MEVLÜDE NUR, KUŞ ÖZGÜN ARDA, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Samsun, ss.173-190, 2025
2025
20252. Anachrony in Digital Marketing Narratives
ALIN O.
Developing Digital Narratives in Marketing Communication, YILMAZ RECEP, BAŞER BETÜL, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Samsun, ss.1-10, 2025
2025
20253. Users as the Ultimate Meaning Makers in Digital Marketing Narratives
ALIN O.
Developing Digital Narratives in Marketing Communication, YILMAZ RECEP, BAŞER BETÜL, Editör, IGI Global Scientific Publishing, Samsun, ss.1-10, 2025
2025
20254. Reklam Ringleri: Boks Müsabakalarının Reklam Alanı Olarak Kullanımı
ALIN O.
Reklam ve Mekân, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet Yayınları, Samsun, ss.217-232, 2025
2024
20245. Social Media And Management As A Public Relations Pratice Area
ALIN O.
Innovative Models, Strategies And Conceptualizations In PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Publications, Konya, ss.147-160, 2024
2024
20246. Corporate Advertisements And Narrative Forms As A Component Of Public Relations
ALIN O.
Innovative Models, Strategies And Conceptualizations In PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet Publications, Konya, ss.189-203, 2024
2024
20247. İmgelerarasılık: Mitlerin Logolarda Yeniden Üretimi
YILMAZ R., ALIN O.
Marka İletişimi: Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Publications, Konya, ss.119-130, 2024
2024
20248. Dijitalleşmenin Kurumsal İletişim Araştırmalarına Etkisi Üzerine Bibliyometrik Bir İnceleme
ALIN O.
Marka İletişimi Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.165-205, 2024