EFL LEARNERS’ ATTITUDES TOWARD TRANSLATION: A CASE STUDY ON 19 MAYIS UNIVERSITY PREP CLASS STUDENTS Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenenlerin Çeviriye Karşı Tutumları: 19 Mayıs Üniversitesi Hazırlık Sınıfı Öğrencileri Örneği


GENÇ E., ÖZCAN DOST B., METİN TEKİN B.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.41, sa.2, ss.659-676, 2022 (TRDizin)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 41 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2022
  • Dergi Adı: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.659-676
  • Ondokuz Mayıs Üniversitesi Adresli: Evet