-
Devam Ediyor Impact of Professional Development on Preschool Teachers Use of Embedded Instruction Practices
-
Devam Ediyor Examining the Potential Efficacy of a Classroom Wide Model for Promoting Social Emotional Development and Addressing Challenging Behavior in Preschool Children with and Without Disabilities
-
Devam Ediyor National Head Start Inclusion Center
-
Devam Ediyor TEIDS Plus Integrating Quality Assurance and Data Based Decision Making To Enhance IFSP Quality Implementation and Child and Family Outcomes
-
Devam Ediyor Tools for Early Steps Teams Project TEST Supporting Implementation of Teaming and Integrated Service Delivery Within a Primary Service Provider Approach
-
2023 - 2026 Ailelerin Özel Gereksinimli Çocuklarını Kabul Sürecinin ve Bu Süreci Etkileyen Değişkenlerin Boylamsal Olarak İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Rakap S., Aydın B., Gülboy E., Vural Batık M., Kalkan S., Karabekiroğlu K. M. Z., et al.
-
2017 - 2023 Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
-
2017 - 2023 9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2017)
-
2020 - 2021 COVID-19 Sürecinin Özel Gereksinimli Çocuklar ve Ailelerinin Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi: Bir Karma Desen Çalışması
-
2019 - 2020 Training and Coaching Parents to Use Embedded Instruction Practices: A Pilot Study
-
2018 - 2019 ABAI International 44th Annual Convention
-
2018 - 2019 Özel Eğitim Günleri 5: Otizm Seminerleri
-
2018 - 2019 Farklı Yetersizlik Türleri Hakkında Bilgi Sağlamak İçin Geliştirilmiş Web Sitelerinin Kalite ve Karakteristik Özelliklerinin İncelenmesi
-
2015 - 2019 Erken Öğrenme için Gömülü Öğretim Okul Öncesi Öğretmenleri için Araçlar Erken Eğitim Programının Uyarlanması ve Etkililiğinin İki Farklı Mesleki Gelişim Modeli Kullanılarak İncelenmesi
-
2016 - 2016 Okul Öncesi Yaş Grubundaki Özel Gereksinimli Çocukların Katılım Davranışlarının İncelenmesi Amacıyla Bir Gözlem Sisteminin Geliştirilmesi
-
2016 - 2016 CONFERENCE ON RESEARCH INNOVATIONS IN EARLY INTERVENTION
-
2015 - 2016 Ebeveynler Tarafından Uygulanan Doğal Dil Öğretimi Yönteminin Özel Gereksinimli Çocuklara Dil ve Konuşma Becerileri Kazandırma Konusunda Etkililiğinin İncelenmesi
-
2015 - 2016 Ebeveynler Tarafından Sunulan Doğal Bağlama Dayalı Dil Öğretim Yönteminin Özel Gereksinimli Küçük Çocukların Dil ve Konuşma Becerileri Kazanmaları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
-
2013 - 2016 Embedded Practices and Intervention with Caregivers
-
2012 - 2016 Examining the Efficacy of a Classroom Wide Model for Promoting Social Emotional Development and Addressing Challenging Behavior in Preschool Children with or at risk for Disabilities
-
2015 - 2015 Division for Early Childhood's 31st Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families
-
2011 - 2015 National Center for Quality Teaching and Learning
-
2014 - 2014 Söz Veriyorum Ben Buna Değerim
-
2001 - 2014 Desired Results Access for Children with Disabilities