-
2025 - 2025 Eğitimin Doğası; Doğa Eğitimi
-
2024 - 2024 Teknoloji Destekli Argümantasyon Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Cirit Gül A. (Yürütücü), Namdar B., Aktamış H., Yenilmez Türkoğlu A., Gülen S., Gün E., et al.
-
2024 - 2024 Öğretmen Adayları İçin Argümantasyon Temelli Sınıf dışı Eğitim Etkinlikleri Yazma Kursu
-
2023 - 2024 Doğa Yüreğime Dokunuyor - Doğanın Sağaltıcı Gücünün Çocukların Olumsuz Duygularla Baş Edebilmelerine Etkisinin Incelenmesi
-
2023 - 2024 Sınıf Öğretmeni Adaylarıyla Afet Konularına Yönelik Etkinlik Temelli Uygulamalar (OMÜ Örneği)
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
-
2022 - 2022 ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN TEORİDEN UYGULAMAYA SINIF DIŞI EĞİTİM II
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Sarışan Tungaç A., Çobanoğlu E. O. (Yürütücü), Çelikler D., Genç M., Cirit Gül A.
-
2021 - 2021 ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN TEORİDEN UYGULAMAYA SINIF DIŞI EĞİTİM I
-
2020 - 2020 Canik Orman Okulu Projesi
-
2025 - Devam Ediyor İlkokul Öğrencilerinde Oyun Temelli Heyelan Erozyon Bilinci Oluşturma
Diğer , Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkiye
-
2025 - Devam Ediyor İlkokul Öğrencilerine Yönelik Oyun Temelli Afet Bilinci Eğitimi
Diğer , Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkiye
-
2024 - Devam Ediyor 36-72 Aylık Çocukların Ekran Maruziyet Süresi ile Annelerin Çalışma Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Diğer , Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı, Türkiye
-
2023 - 2024 Sınıf Dışı Eğitim İle Desteklenen Matematik Etkinliklerinin İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Örüntü Kurma Becerilerine Etkisi
Diğer , Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı, Türkiye
-
2023 - 2024 Başarıya Giden Yolda Önyargının Kırılması
Sosyal Proje , Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı, Türkiye
-
2023 - 2024 48-60 Ay Çocuklarda Sınıf Dışı Eğitim İle Kodlama Ve Oryantiring Uygulamalarının Kavram Gelişimine Etkisi
Diğer , Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı, Türkiye