Dr. Öğr. Üyesi Burcu Altıparmak


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Temel Bilimler (Sci), Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci), Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

24

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

4

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2007 - 2015

2007 - 2015

Bütünleşik Doktora

Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Dr), Türkiye

1997 - 2003

1997 - 2003

Lisans

Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kentlilik Bilinci ve İletişim

Lisans

Lisans

Sosyal Sorumluluk ve Topluma Hizmet Uygulamaları

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Kentleşme ve Yeni Pazar Eğilimleri

İkna Psikolojisi ve Kişilerarası İletişim

Reklamcılığa Giriş

Mesleki Yabancı Dil 1

İleri Düzey Halkla İlişkiler Uygulamaları

Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar

Kamuoyu ve Pazar Araştırmaları

MESLEKİ YABANCI DİL 4

Mesleki Yabancı Dil 2

Turizm ve Sağlık İletişimi

Halkla İlişkiler ve Reklamda Strateji Geliştirme

Mesleki Yabancı Dil 3

Makaleler

Tümü (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. SOSYAL MEDYADA REKLAMDA KABUL VE REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞLARININ ANALİZİ: İNSTAGRAM REKLAMLARI ÜZERİNE DEĞERLENDİRME

ALTIPARMAK B.

12. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 14 - 16 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. Kent Pazarlaması Bağlamında Vatandaş Memnuniyeti Üzerine Bir İnceleme: Amasya Belediyesi Örneği

GÖKÇE G., ALTIPARMAK B.

Akdeniz 10. Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 02 Kasım 2023, ss.567-581, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. GELENEKSEL REKLAM VE ADVERTORİAL REKLAMIN REKLAMDA KABUL VE REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

TUNCEL Y., ALTIPARMAK B.

Akdeniz 10. Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 02 Kasım 2023, ss.582-596, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Television Advertisements in the Context of Persuasion Strategies and Advertising Appeals: The Analysis Of Prime Time Ad Generation

ALTIPARMAK B.

5. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. Bir Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Festivallerin Yöre Halkına Etkisi: Belenbaşı Yörük Kültürünü Tanıtma ve Kiraz Festivali

ALTIPARMAK B.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.706, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Yavaş Şehirlerde Turizm Potansiyeli: Sürdürülebilirlik ve Turizm Üzerine Bir Değerlendirme

ALTIPARMAK B.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.721, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE YEŞİL KURUMSAL REKLAMLARIN ANALİZİ: BOSCH, 380ARÇELİK, PROFİLO KURUMSAL REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

ALTIPARMAK B., MAYADAĞLI C.

Al Farabi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.380, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. TELEVİZYON YAYINCILIĞINDA TRANSMEDYA ÖYKÜ ANLATIMI: TV8 ÖRNEĞİ

ALTIPARMAK B.

Al Farabi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.322, (Özet Bildiri)

2016

2016

9. YAVAŞ ŞEHİRLERDE KENT ESTETİĞİ

ALTIPARMAK B.

1. Kent Estetiği Sempozyumu, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

2. MEKÂNIN BULANIKLAŞMASI VE REKLAM

ALTIPARMAK B.

Reklam ve Mekan, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet, Konya, ss.187-201, 2025

2024

2024

3. Public Relations and Governance in Local Goverments

ALTIPARMAK B.

Innovative Models, Strategies and Conceptualizations in PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet, Konya, ss.205-217, 2024

2024

2024

4. Chronotopes as a Component of City İmage

ALTIPARMAK B.

Innovative Models, Strategies and Conceptualization in PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet, Konya, ss.83-95, 2024

2023

2023

5. Kent Pazarlaması ve Kentlilik Bilinci

ALTIPARMAK B.

Eğitim YAyınevi, Konya, 2023

2021

2021

6. Reproduction of the City Image in Political Narrative

ALTIPARMAK B.

Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep YILMAZ, Editör, IGI GLOBAL, ss.257-272, 2021

2020

2020

7. İnternet - Elektronnıy Marketing

ALTIPARMAK B.

İntegrirovannie Marketingovıe Kommunikasii V Stifrovom Veke, Ömer ÇAKIN, Erdoğan AKMAN, Editör, Gece Kitaplığı, ss.57-78, 2020

2018

2018

8. Kentin Ürün Olarak Filmlere Yerleştirilmesi “Brüj’de” Örneği

ALTIPARMAK B.

Teoriden-Pratiğe, Spordan-Medyaya: Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel Bolat, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.45-67, 2018

2018

2018

9. Reklam Ortamı Olarak Televizyon ve Televizyon Reklamcılığı

ALTIPARMAK B.

Gelenekselden Dijitale Reklam Ortamları, Ömer ÇAKIN, Editör, Literatürk, Konya, ss.99-122, 2018

2017

2017

10. The Structural Transformation of Space in Turkish Television Commercials as a Narrative Component

ALTIPARMAK B.

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep YILMAZ, Editör, IGI GLOBAL, ss.153-166, 2017

2016

2016

11. İnternet - Elektronnıy Marketing

ALTIPARMAK B.

İntegrirovannie Marketingovıe Kommunikasii V Stifrovom Veke, Ömer Çakın, Erdoğan Akman, Editör, Издательство «АИП», Bishkek, ss.49-71, 2016

2009

2009

12. Gazzede Çocuk Olmak

OKTAN B.

İletişimde Çocuk Figürü, Bilgehan Gültekin, Elif Yıldız, Editör, Nobel, İzmir, ss.216-218, 2009


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1