Metrikler
Eğitim Bilgileri
2007 - 2015
2007 - 2015Bütünleşik Doktora
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Dr), Türkiye
1997 - 2003
1997 - 2003Lisans
Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Sosyal Sorumluluk ve Topluma Hizmet Uygulamaları
Halkla İlişkiler Uygulamaları
Kentleşme ve Yeni Pazar Eğilimleri
İkna Psikolojisi ve Kişilerarası İletişim
Reklamcılığa Giriş
Mesleki Yabancı Dil 1
İleri Düzey Halkla İlişkiler Uygulamaları
Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar
Kamuoyu ve Pazar Araştırmaları
MESLEKİ YABANCI DİL 4
Mesleki Yabancı Dil 2
Turizm ve Sağlık İletişimi
Halkla İlişkiler ve Reklamda Strateji Geliştirme
Mesleki Yabancı Dil 3
Makaleler
Tümü (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
2016
20161. Kentsel Sürdürülebilirlik ve Türk Sinemasına Yansımaları: Entelköy Efeköy’xxe Karşı
ALTIPARMAK B., OKTAN A.
Tarih Okulu Dergisi , cilt.9, sa.XXV, ss.1012-1035, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20162. Kent Pazarlamasında Kentlilik Bilincinin Geliştirilmesi
ALTIPARMAK B.
Orta Karadeniz İletişim Çalışmaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.18-28, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
20153. HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİN KENTE UYUM SÜRECİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
ALTIPARMAK B.
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.4, sa.5, ss.441-452, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. SOSYAL MEDYADA REKLAMDA KABUL VE REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞLARININ ANALİZİ: İNSTAGRAM REKLAMLARI ÜZERİNE DEĞERLENDİRME
ALTIPARMAK B.
12. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 14 - 16 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2023
20232. Kent Pazarlaması Bağlamında Vatandaş Memnuniyeti Üzerine Bir İnceleme: Amasya Belediyesi Örneği
GÖKÇE G., ALTIPARMAK B.
Akdeniz 10. Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 02 Kasım 2023, ss.567-581, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. GELENEKSEL REKLAM VE ADVERTORİAL REKLAMIN REKLAMDA KABUL VE REKLAMDAN KAÇINMA DAVRANIŞI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
TUNCEL Y., ALTIPARMAK B.
Akdeniz 10. Sosyal Bilimler Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 02 Kasım 2023, ss.582-596, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Television Advertisements in the Context of Persuasion Strategies and Advertising Appeals: The Analysis Of Prime Time Ad Generation
ALTIPARMAK B.
5. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Bir Halkla İlişkiler Etkinliği Olarak Festivallerin Yöre Halkına Etkisi: Belenbaşı Yörük Kültürünü Tanıtma ve Kiraz Festivali
ALTIPARMAK B.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.706, (Özet Bildiri)
2017
20176. Yavaş Şehirlerde Turizm Potansiyeli: Sürdürülebilirlik ve Turizm Üzerine Bir Değerlendirme
ALTIPARMAK B.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.721, (Özet Bildiri)
2017
20177. BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE YEŞİL KURUMSAL REKLAMLARIN ANALİZİ: BOSCH, 380ARÇELİK, PROFİLO KURUMSAL REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
ALTIPARMAK B., MAYADAĞLI C.
Al Farabi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.380, (Özet Bildiri)
2017
20178. TELEVİZYON YAYINCILIĞINDA TRANSMEDYA ÖYKÜ ANLATIMI: TV8 ÖRNEĞİ
ALTIPARMAK B.
Al Farabi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.322, (Özet Bildiri)
2016
20169. YAVAŞ ŞEHİRLERDE KENT ESTETİĞİ
ALTIPARMAK B.
1. Kent Estetiği Sempozyumu, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Reklam ve Mekân
Yılmaz R. (Editör), Altıparmak B. (Editör)
Palet Yayınları, Konya, 2025
2025
20252. MEKÂNIN BULANIKLAŞMASI VE REKLAM
ALTIPARMAK B.
Reklam ve Mekan, YILMAZ RECEP, ALTIPARMAK BURCU, Editör, Palet, Konya, ss.187-201, 2025
2024
20243. Public Relations and Governance in Local Goverments
ALTIPARMAK B.
Innovative Models, Strategies and Conceptualizations in PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet, Konya, ss.205-217, 2024
2024
20244. Chronotopes as a Component of City İmage
ALTIPARMAK B.
Innovative Models, Strategies and Conceptualization in PR, YILMAZ RECEP, ÖZER ALPER DENİZ, Editör, Palet, Konya, ss.83-95, 2024
2021
20216. Reproduction of the City Image in Political Narrative
ALTIPARMAK B.
Handbook of Research on Narrative Interactions, Recep YILMAZ, Editör, IGI GLOBAL, ss.257-272, 2021
2020
20207. İnternet - Elektronnıy Marketing
ALTIPARMAK B.
İntegrirovannie Marketingovıe Kommunikasii V Stifrovom Veke, Ömer ÇAKIN, Erdoğan AKMAN, Editör, Gece Kitaplığı, ss.57-78, 2020
2018
20188. Kentin Ürün Olarak Filmlere Yerleştirilmesi “Brüj’de” Örneği
ALTIPARMAK B.
Teoriden-Pratiğe, Spordan-Medyaya: Ürün Yerleştirme Uygulamaları, Nursel Bolat, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.45-67, 2018
2018
20189. Reklam Ortamı Olarak Televizyon ve Televizyon Reklamcılığı
ALTIPARMAK B.
Gelenekselden Dijitale Reklam Ortamları, Ömer ÇAKIN, Editör, Literatürk, Konya, ss.99-122, 2018
2017
201710. The Structural Transformation of Space in Turkish Television Commercials as a Narrative Component
ALTIPARMAK B.
Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep YILMAZ, Editör, IGI GLOBAL, ss.153-166, 2017
2016
201611. İnternet - Elektronnıy Marketing
ALTIPARMAK B.
İntegrirovannie Marketingovıe Kommunikasii V Stifrovom Veke, Ömer Çakın, Erdoğan Akman, Editör, Издательство «АИП», Bishkek, ss.49-71, 2016
2009
200912. Gazzede Çocuk Olmak
OKTAN B.
İletişimde Çocuk Figürü, Bilgehan Gültekin, Elif Yıldız, Editör, Nobel, İzmir, ss.216-218, 2009