Articles Published in Other Journals
18
Çocukları İlkokula Başlayan Ebeveynlerin Okula Hazırbulunuşluk ve Okula Uyum Hakkındaki Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.12, no.1, pp.213-237, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Relational Assessment of Metacognitive Reading Strategies and Reading Motivation
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.1, pp.357-375, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları ile Demokratik Algı ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.2, pp.636-654, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Understanding Interaction Between Reading Performance and Message Awareness, Lexiacal Awareness and Phonogical Awareness
Studies in Educational Research and Development
, vol.2, no.1, pp.47-70, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi Algıları: Demografik Bir İnceleme
The Journal of Academic Social Science
, vol.5, no.52, pp.430-442, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenci Algılarına Göre Liselerde Yaşam Kalitesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.10, no.51, pp.641-649, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencileri Hemşehrilik Tutum Ölçeği Kırgızca Formunun Psikometrik Özellikleri
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.2, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bağışlama İstekliliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: OMÜ Örneği
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, vol.10, no.1, pp.113-123, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Omü Örneği
Turkish Studies
, vol.11, no.19, pp.107-132, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Çatışma Eylem Stilleri ile Kültürlerarası Duyarlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Manas Journal of Social Studies
, vol.5, no.4, pp.1-12, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik Uygulaması Yapılan İlköğretim Okullarındaki Zorba Davranışların İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.5, no.1, pp.205-229, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik Uygulaması Yapılan Okullardaki Zorba Davranışların İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.5, no.1, pp.205-229, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Algılanan Sosyal Destekle Akılcı Olmayan Davranışlar İlişkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.4, no.1, pp.119-136, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
23
PERCEPTION OF ATATURK AMONG FACULTY OF EDUCATION STUDENTS: A COMPARATIVE ANALYSIS
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Turkey, 26 December 2023, vol.1, pp.2254-2262, (Full Text)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Atatürk Algısı: Karşılaştırmalı Bir Analiz.
9.Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Turkey, 26 December 2023, (Full Text)
Kelime Öğretimi Yöntem ve Tekniklerinin Kelime Hazinesini Geliştirmeye Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması / The Effect of Vocabulary Teaching Methods and Techniques on Developing the Vocabulary: A Meta Analysis Study
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019, (Summary Text)
Cinsiyet Biliş Ötesi Farkındalığı Etkiler mi? Bir Meta-Analiz Çalışması
18.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 19 October 2019, (Summary Text)
Ortaokul Öğrencilerinin Beslenme ve Güvenilir Gıda Tüketimi Hakkındaki Bilgi ve Farkındalıkları.
1. Uluslararası Beslenme, Obezite ve Toplum Sağlığı Kongresi, Turkey, 01 March 2019, (Full Text)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültür ve Kültüre Duyarlı Öğretimle İlgili Görüşleri: Zihin Haritası Temelli Bir Değerlendirme
17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Turkey, 11 - 14 April 2018, (Summary Text)
Cinsiyetin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
9.Uluslararası Eğitim Araştirmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkin Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi
9.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Samsun İli Örneği
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, (Summary Text)
Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.398, (Summary Text)
Sınıf Öğretmeni Adaylarinin Kültürlerarasi Duyarlilik Kavramina İlişkin Geliştirdikleri Metaforlarin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Turkey, 8 - 10 May 2015, (Summary Text)
Çocuklarda Günlük Yaşam Algısı
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Turkey, 29 - 31 May 2014, (Summary Text)
Books
8
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN “GÖÇ”
in: EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM,ILGAZ GÖKHAN, Editor, Paradigma Akademi, Çanakkale, pp.223-244, 2024

Okuryazarlık Kavramı ve Yeni Okuryazarlıklara Genel Bakış
in: Yeni Maarif Modeline Uygun Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, BABA ÖZTÜRK MELEK, SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, Editor, Nobel, pp.1-12, 2024
Kültürel Vatandaşlık
in: Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol Bulut, Editor, Pegem Akademi, pp.193-213, 2023
Göç Eden Çocuklar ve Hakları
in: Çocuk Hakları ve Eğitimi, Elif Mercan Uzun, Hatice Özaslan, Editor, Hedef CS Yayıncılık, pp.156-174, 2023
Üstbilişsel Okuma Stratejileri
in: Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editor, Pegem Akademi, pp.2-17, 2020
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Zihin Haritalarında Şiddet
in: Şiddet ve Sosyal Travmalar , Adem SOLAK, Editor, Hegem Vakfı, Ankara, pp.360-395, 2018