Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

2. PERCEPTION OF ATATURK AMONG FACULTY OF EDUCATION STUDENTS: A COMPARATIVE ANALYSIS

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.2254-2262, (Tam Metin Bildiri)

3. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Atatürk Algısı: Karşılaştırmalı Bir Analiz.

9.Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Okul Dışı Tarih Öğretimi: Bir Meta-Sentez Çalışması.

9.Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

5. Hakların İzinde: Çocuk Kitaplarına İlişkin Bir Çözümleme

Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

7. Cinsiyet Biliş Ötesi Farkındalığı Etkiler mi? Bir Meta-Analiz Çalışması

18.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 19 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Ortaokul Öğrencilerinin Beslenme ve Güvenilir Gıda Tüketimi Hakkındaki Bilgi ve Farkındalıkları.

1. Uluslararası Beslenme, Obezite ve Toplum Sağlığı Kongresi, Türkiye, 01 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejileri ile Okuma Motivasyonları Arasındaki İlişki/ The Relationship Between Prospective Teachers’ Metacognitive Reading Strategies andReading Motivations

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1, ss.83-84, (Özet Bildiri)

13. Cinsiyetin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

9.Uluslararası Eğitim Araştirmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkin Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi

9.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Samsun İli Örneği

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.398, (Özet Bildiri)

20. Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Çokkültürlü Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

8.Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

23. Çocuklarda Günlük Yaşam Algısı

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Civic Literacy and Engagement

Improving Literacy Through Home, School and Communşty Partnerships, Al Ryanne Gabonada Gatcho,Cecille Marie Titar Improgo,Merry Ruth Morauda Gutierez, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.58-81, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN “GÖÇ”

EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM,ILGAZ GÖKHAN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.223-244, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Okuryazarlık Kavramı ve Yeni Okuryazarlıklara Genel Bakış

Yeni Maarif Modeline Uygun Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, BABA ÖZTÜRK MELEK,SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-12, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Kültürel Vatandaşlık

Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol Bulut, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-213, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Göç Eden Çocuklar ve Hakları

Çocuk Hakları ve Eğitimi, Elif Mercan Uzun,Hatice Özaslan, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.156-174, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Üstbilişsel Okuma Stratejileri

Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Zihin Haritalarında Şiddet

Şiddet ve Sosyal Travmalar , Adem SOLAK, Editör, Hegem Vakfı, Ankara, ss.360-395, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Prospective Teachers’ Attıtudes Towards Cheating: The Case of Ondokuz Mayıs University

Recent Researches in Education, Efe Recep,Koleva Irina,Atasoy Emin, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.229-241, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

271

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

5

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları