Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
4. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Samsun İli Örneği)
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.256-268, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
7. Ortaokul Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi Algıları: Demografik Bir İnceleme
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, sa.52, ss.430-442, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bağışlama İstekliliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: OMÜ Örneği
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.113-123, 2017 (TRDizin)
13. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Omü Örneği
Turkish Studies
, cilt.11, sa.19, ss.107-132, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmenlik Uygulaması Yapılan İlköğretim Okullarındaki Zorba Davranışların İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.5, sa.1, ss.205-229, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Algılanan Sosyal Destekle Akılcı Olmayan Davranışlar İlişkisi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.119-136, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
2. PERCEPTION OF ATATURK AMONG FACULTY OF EDUCATION STUDENTS: A COMPARATIVE ANALYSIS
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.2254-2262, (Tam Metin Bildiri)
3. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Atatürk Algısı: Karşılaştırmalı Bir Analiz.
9.Uluslararası Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 26 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)
6. Kelime Öğretimi Yöntem ve Tekniklerinin Kelime Hazinesini Geliştirmeye Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması / The Effect of Vocabulary Teaching Methods and Techniques on Developing the Vocabulary: A Meta Analysis Study
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Cinsiyet Biliş Ötesi Farkındalığı Etkiler mi? Bir Meta-Analiz Çalışması
18.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 19 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
8. Ortaokul Öğrencilerinin Beslenme ve Güvenilir Gıda Tüketimi Hakkındaki Bilgi ve Farkındalıkları.
1. Uluslararası Beslenme, Obezite ve Toplum Sağlığı Kongresi, Türkiye, 01 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kültür ve Kültüre Duyarlı Öğretimle İlgili Görüşleri: Zihin Haritası Temelli Bir Değerlendirme
17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Cinsiyetin Çok Kültürlü Eğitime İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
9.Uluslararası Eğitim Araştirmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkin Vatandaşlık Algılarının İncelenmesi
9.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Samsun İli Örneği
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
19. Roman Çocukların Okul Doyumu Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.398, (Özet Bildiri)
22. Sınıf Öğretmeni Adaylarinin Kültürlerarasi Duyarlilik Kavramina İlişkin Geliştirdikleri Metaforlarin İncelenmesi
7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
23. Çocuklarda Günlük Yaşam Algısı
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
2. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN “GÖÇ”
EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ Güncel Konular, COŞKUN İBRAHİM,ILGAZ GÖKHAN, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.223-244, 2024
3. Okuryazarlık Kavramı ve Yeni Okuryazarlıklara Genel Bakış
Yeni Maarif Modeline Uygun Eğitim Perspektifinde Yeni Okuryazarlıklar, BABA ÖZTÜRK MELEK,SEMERCİOĞLU MUHAMMED SERHAT, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-12, 2024
4. Kültürel Vatandaşlık
Yeni Vatandaşlık Yaklaşımları ve Eğitimi, Birol Bulut, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.193-213, 2023
5. Göç Eden Çocuklar ve Hakları
Çocuk Hakları ve Eğitimi, Elif Mercan Uzun,Hatice Özaslan, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.156-174, 2023
6. Üstbilişsel Okuma Stratejileri
Okuduğunu Anlama Stratejileri, Kıroğlu Kasım, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2020
7. İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Zihin Haritalarında Şiddet
Şiddet ve Sosyal Travmalar , Adem SOLAK, Editör, Hegem Vakfı, Ankara, ss.360-395, 2018