Prof. Dr. Mustafa Başer
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
10
Tümü (10)
Scopus (7)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
1.
Attitude, gender and achievement in computer programming
Baser M.
Middle East Journal of Scientific Research
, cilt.14, sa.2, ss.248-255, 2013 (Scopus)
2.
Bilgisayar Programlamaya Karşı Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
BAŞER M.
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.6, ss.199-215, 2013 (Hakemli Dergi)
3.
Lınux İşletim Sistemine Karşı Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
BAŞER M.
,
DİNÇER S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.9, ss.159-171, 2012 (TRDizin)
4.
The effectiveness of computer supported versus real laboratory inquiry learning environments on the understanding of direct current electricity among pre-service elementary school teachers
Başer M.
,
Durmuş S.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.6, sa.1, ss.47-61, 2010 (Scopus)
5.
Hydraulic Capacitor Analogy
BAŞER M.
The Physics Teacher
, cilt.45, sa.3, ss.172-173, 2007 (Scopus)
6.
Effectiveness of conceptual change instruction on understanding of heat and temperature concepts
Baser M.
,
GEBAN Ö.
Research in Science and Technological Education
, cilt.25, sa.1, ss.115-133, 2007 (Scopus)
7.
Effect of instruction based on conceptual change activities on students’ understanding of static electricity concepts
Başer M.
,
GEBAN Ö.
Research in Science and Technological Education
, cilt.25, sa.2, ss.243-267, 2007 (Scopus)
8.
Effects of conceptual change and traditional confirmatory simulations on pre-service teachers' understanding of direct current circuits
Baser M.
Journal of Science Education and Technology
, cilt.15, sa.5-6, ss.367-381, 2006 (Scopus)
9.
Fostering conceptual change by cognitive conflict based instruction on students' understanding of heat and temperature concepts
Başer M.
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.2, sa.2, ss.96-114, 2006 (Scopus)
10.
Eğitimde Serbest Açık Kaynak Kodlu Yazılımların Kullanılması KDE Örneği
BAŞER M.
,
ÇATALOĞLU E.
İlköğretim Online
, cilt.4, sa.2, ss.46-54, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
1
1.
Learning Difficulties and Use of Visual Technologies in Learning to Program
YİĞİT M. F.
,
BAŞER M.
Dynamic, Explorative, and Active Learning Issues in Instructional Technology, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, cilt.15, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
16
Yayın (Scopus)
7
Atıf (Scopus)
307
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
4
Proje
1
Tez Danışmanlığı
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları