SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Medyada Ünlü Takibi: Parasosyal Etkileşim ve Yalnızlık Bağlamında Bir Saha Araştırması
Global Media Journal
, cilt.11, sa.21, ss.97-123, 2020 (Hakemli Dergi)
31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİNDE MİLLET İTTİFAKI’NIN SİYASAL İLETİŞİM STRATEJİSİ
SETA-ANALİZ
, sa.273, ss.1-52, 2019 (Hakemsiz Dergi)
Türkiye'de Yurttaş Gazeteciliği Bağlamında İnternet Haberciliği Bianet Örneğinde Kentsel Dönüşüm Projesiyle İlgili Haberlerin Analizi
Selçuk İletişim
, cilt.6, sa.2, ss.254-269, 2010 (Hakemli Dergi)
İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Haber Alma Alışkanlıkları Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Örneği
İleti-ş-im
, cilt.10, sa.10, ss.171-190, 2009 (Hakemli Dergi)
Uzak Mesafeler Yakın İlişkiler Kültürlerarası İletişim Perspektifinde Anzak Günü nün Türk Yazılı Basınında Sunumu
Selçuk İletişim
, cilt.5, sa.4, ss.175-185, 2009 (Hakemli Dergi)
Yerel Kamuoyunun Oluşumunda Yerel Basının Rolü Trabzon Örneğinde Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.19, ss.131-151, 2008 (Hakemli Dergi)
Türkiye de İnternet Gazeteciliği Açısından Yerel Basının Genel Görünümü ve Bölgeler Arası Bir Değerlendirme
Selçuk İletişim
, cilt.5, sa.1, ss.22-29, 2007 (Hakemli Dergi)
Sanal Alemin Yerel Aktörleri Konya Yerel Basını Üzerine Bir Analiz
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.4, sa.2, ss.71-85, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Profesyonel Gazeteciliğe "Kaynak Yapan" Bir Gazetecilik Pratiği Olarak Yurttaş Gazeteciliği: Alternatif Medyanın Yükselişi mi, Profesyonelliğin Sonu mu, Gelenekselin 'Yeni'de Devamı mı?
Dijital Dünyada Haberin Dönüşümü, Emre Osman Olkun, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.183-218, 2022
"Her Yerde Siyasal İletişim..." Seçim Dönemleri Dışında Siyasetin İletişiminden ve Sürekli Kampanyadan Enstanteneler
Siyasal İletişim. Uygulamalı Tartışmalar. Analizler, İncelemeler ve Örnek Çalışmalar, Enderhan Karakoç, Onur Taydaş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.99-135, 2021
Farklı Gazetecilik Pratikleri ve Sosyal Medya: Kullanıcı Üretimi İçeriğin İmkânları ve Açmazları Üzerine Bir Değerlendirme
Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.209-236, 2017
1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi
7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.349-400, 2016
Siyasal Reklamcılık 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri Araştırması
LİTERATÜRK academia, Konya, 2014
Kriz İletişiminde Sosyal Medya
Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Akdağ Mustafa, Arklan Ümit, Editör, LİTERATÜRK academia, Konya, ss.151-181, 2014
Gazeteciliğin Bitmeyen Tartışması: Gazetecinin Etik ve Sorumluluğu
İletişim ve Etik, Metin Işık, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.185-218, 2013
İçerikten Anlama Giden Bir Tünel Olarak İçerik Çözümlemesi: 2011 Genel Seçimlerinde AK Parti TV Reklamları Üzerine Bir Araştırma
İletişim Biliminde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, , Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.268-323, 2012
Sivil Toplum ve Medya:Demokrasi ve Alternatiflik Kavşağında İki Alan
Alternatif Medya Alternatif Gazetecilik, Ömer Özer, Editör, LiteraTürk Yayınları, Konya, ss.111-166, 2012
Popüler Kültür ve ”Popülerleştirilen” Genç Kız İmgesi
Medya ve Popüler Kültür, Enderhan Karakoç, Editör, Literatürk Yayınevi, Konya, ss.215-258, 2009
Cumhuriyet Mitinglerinin Yaygın Gazetelerde Yer Alış Biçimi Üzerine İçerik Analizine Dayalı Bir Değerlendirme
Sihirli Aynanın Sırları, Erkan Yüksel, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.45-114, 2009