Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Sosyal Medyada Ünlü Takibi: Parasosyal Etkileşim ve Yalnızlık Bağlamında Bir Saha Araştırması
Global Media Journal
, vol.11, no.21, pp.97-123, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİNDE MİLLET İTTİFAKI’NIN SİYASAL İLETİŞİM STRATEJİSİ
SETA-ANALİZ
, no.273, pp.1-52, 2019 (Non Peer-Reviewed Journal)
Türkiye'de Yurttaş Gazeteciliği Bağlamında İnternet Haberciliği Bianet Örneğinde Kentsel Dönüşüm Projesiyle İlgili Haberlerin Analizi
Selçuk İletişim
, vol.6, no.2, pp.254-269, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Haber Alma Alışkanlıkları Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Örneği
İleti-ş-im
, vol.10, no.10, pp.171-190, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Uzak Mesafeler Yakın İlişkiler Kültürlerarası İletişim Perspektifinde Anzak Günü nün Türk Yazılı Basınında Sunumu
Selçuk İletişim
, vol.5, no.4, pp.175-185, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Yerel Kamuoyunun Oluşumunda Yerel Basının Rolü Trabzon Örneğinde Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.19, pp.131-151, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de İnternet Gazeteciliği Açısından Yerel Basının Genel Görünümü ve Bölgeler Arası Bir Değerlendirme
Selçuk İletişim
, vol.5, no.1, pp.22-29, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Sanal Alemin Yerel Aktörleri Konya Yerel Basını Üzerine Bir Analiz
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, vol.4, no.2, pp.71-85, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Profesyonel Gazeteciliğe "Kaynak Yapan" Bir Gazetecilik Pratiği Olarak Yurttaş Gazeteciliği: Alternatif Medyanın Yükselişi mi, Profesyonelliğin Sonu mu, Gelenekselin 'Yeni'de Devamı mı?
in: Dijital Dünyada Haberin Dönüşümü, Emre Osman Olkun, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.183-218, 2022
"Her Yerde Siyasal İletişim..." Seçim Dönemleri Dışında Siyasetin İletişiminden ve Sürekli Kampanyadan Enstanteneler
in: Siyasal İletişim. Uygulamalı Tartışmalar. Analizler, İncelemeler ve Örnek Çalışmalar, Enderhan Karakoç, Onur Taydaş, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.99-135, 2021
Farklı Gazetecilik Pratikleri ve Sosyal Medya: Kullanıcı Üretimi İçeriğin İmkânları ve Açmazları Üzerine Bir Değerlendirme
in: Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.209-236, 2017
1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi
in: 7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editor, LİTERATÜRK, Konya, pp.349-400, 2016
Siyasal Reklamcılık 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri Araştırması
LİTERATÜRK academia, Konya, 2014
Kriz İletişiminde Sosyal Medya
in: Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Akdağ Mustafa, Arklan Ümit, Editor, LİTERATÜRK academia, Konya, pp.151-181, 2014
Gazeteciliğin Bitmeyen Tartışması: Gazetecinin Etik ve Sorumluluğu
in: İletişim ve Etik, Metin Işık, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.185-218, 2013
İçerikten Anlama Giden Bir Tünel Olarak İçerik Çözümlemesi: 2011 Genel Seçimlerinde AK Parti TV Reklamları Üzerine Bir Araştırma
in: İletişim Biliminde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, , Editor, Ütopya Yayınları, Ankara, pp.268-323, 2012
Sivil Toplum ve Medya:Demokrasi ve Alternatiflik Kavşağında İki Alan
in: Alternatif Medya Alternatif Gazetecilik, Ömer Özer, Editor, LiteraTürk Yayınları, Konya, pp.111-166, 2012
Popüler Kültür ve ”Popülerleştirilen” Genç Kız İmgesi
in: Medya ve Popüler Kültür, Enderhan Karakoç, Editor, Literatürk Yayınevi, Konya, pp.215-258, 2009
Cumhuriyet Mitinglerinin Yaygın Gazetelerde Yer Alış Biçimi Üzerine İçerik Analizine Dayalı Bir Değerlendirme
in: Sihirli Aynanın Sırları, Erkan Yüksel, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.45-114, 2009