Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Dijital Dönüşümün Periyotlarında Medya ve Gazetecilik Alanındaki Birikim ve Sıçramalar

V. Uluslararası Kültür Sempozyumları: Uluslararası Türk Dünyası Basın Sempozyumu, Amasya, Türkiye, 14 - 17 Mart 2019, ss.153-176, (Tam Metin Bildiri)

2. Uluslararası Çatışma Olarak Mavi Marmara Olayı nın Türk Yazılı Basınında Sunumu ve Toplumsal Siyasetin Üretilmesine Etkisi Cumhuriyet Hürriyet ve Zaman Gazetesi Örnekleri

Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi II Küresel Değişim ve Demokratikleşme Bildiriler Kitabı, Malatya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2012, cilt.2, ss.227-243, (Tam Metin Bildiri)

3. Representation of environmentalists in media An evaluation on stereotypes of environmentalist

The Asian Conference on Media and Mass Communication, Osaka, Japonya, 28 - 30 Ekim 2010, cilt.1, ss.403-410, (Tam Metin Bildiri)

4. Demokrasi ve Basın Demokrasinin Bir Açmazı Olarak Çoksesli Basın Aldanımı

Uluslararası Medya ve Siyaset Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, ss.28-35, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

2. "Her Yerde Siyasal İletişim..." Seçim Dönemleri Dışında Siyasetin İletişiminden ve Sürekli Kampanyadan Enstanteneler

Siyasal İletişim. Uygulamalı Tartışmalar. Analizler, İncelemeler ve Örnek Çalışmalar, Enderhan Karakoç, Onur Taydaş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.99-135, 2021

4. Farklı Gazetecilik Pratikleri ve Sosyal Medya: Kullanıcı Üretimi İçeriğin İmkânları ve Açmazları Üzerine Bir Değerlendirme

Sosyal Medya İletişimi, Erdem Taşdemir, Emre Ş. Aslan, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.209-236, 2017

5. 1 Kasım 2015 Genel Seçimleri'nde Gazete Siyasal Reklamlarının Analizi

7 Haziran dan 1 Kasım a Türkiye de Siyasal İletişim Uygulamaları, Balcı Şükrü, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.349-400, 2016

6. 2007’den 2015’e Milliyetçi Hareket Partisi’nin (MHP) Siyasal İletişim Stratejilerinin Analizi

Türkiye de Siyasal İletişim 2007 2015, İsmail Çağlar ve Yusuf Özkır, Editör, SETA. SİYASET, EKONOMİ VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI VAKFI, İstanbul, ss.79-113, 2015

7. Türkiye’de Siyasal Kampanya Uygulamaları

Türkiye de Siyasal İletişim 2007 2015, İsmail Çağlar ve Yusuf Özkır, Editör, SETA. SİYASET, EKONOMİ VE TOPLUM ARAŞTIRMALARI VAKFI, İstanbul, ss.11-18, 2015

9. Kriz İletişiminde Sosyal Medya

Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Akdağ Mustafa, Arklan Ümit, Editör, LİTERATÜRK academia, Konya, ss.151-181, 2014

10. Gazeteciliğin Bitmeyen Tartışması: Gazetecinin Etik ve Sorumluluğu

İletişim ve Etik, Metin Işık, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.185-218, 2013

11. İçerikten Anlama Giden Bir Tünel Olarak İçerik Çözümlemesi: 2011 Genel Seçimlerinde AK Parti TV Reklamları Üzerine Bir Araştırma

İletişim Biliminde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, , Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.268-323, 2012

12. Sivil Toplum ve Medya:Demokrasi ve Alternatiflik Kavşağında İki Alan

Alternatif Medya Alternatif Gazetecilik, Ömer Özer, Editör, LiteraTürk Yayınları, Konya, ss.111-166, 2012

14. Popüler Kültür ve ”Popülerleştirilen” Genç Kız İmgesi

Medya ve Popüler Kültür, Enderhan Karakoç, Editör, Literatürk Yayınevi, Konya, ss.215-258, 2009
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

59

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları