Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Popüler Kültür Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, vol.14, no.1, pp.196-223, 2023 (Peer-Reviewed Journal)


Türkiye’de Eğitim Fakültesi Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik Analizi
Uluslararasi Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklasimlar Dergisi (IJONASS)
, vol.6, no.2, pp.256-281, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Duyarlılık Değerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.10, no.19, pp.433-453, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

Mapping the Place of Turkish Universities in International University Ranking Institutions: A Case for Times Higher Education (THE)
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.12, no.1, pp.156-191, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Yakın Dönem Türk Animasyon Filmlerinin Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
International Journal of Field Education
, vol.6, no.2, pp.64-83, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Prospective Social Studies Teachers’ Cognitive Structure in Ottoman and Conquest Concepts through Word Association Tests
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.39, no.2, pp.45-63, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Saving Value in the Late Ottoman and Current Textbooks
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.39, no.3, pp.350-374, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Türk Filmlerinde Yer Alan Değerlerin İncelenmesi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.10, no.2, pp.910-929, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Değerler Eğitimi Açısından Mehmet Akif ve Safahat
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.13, pp.98-118, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Duyarlılık Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Nicel Bir Çalışma: Alanya Örneği
Journal of Innovative Research in Social Studies
, vol.2, no.1, pp.16-30, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
A SEMI-EXPERIMENTAL STUDY ON THE USE OF EDUCATIONAL COMICS IN SOCIAL STUDIES
International journal of geography and geography education (Online)
, vol.24, no.40, pp.92-108, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 2023 Eğitim Vizyonuna Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Journal of Innovative Research in Social Studies
, vol.1, no.2, pp.65-79, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation of Social Sciences Student Teachers’ Reflections onContracted Teacher Practice
IJSSR - International Journal of Social Science Research
, vol.6, no.1, pp.24-36, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Türkiye’de Eğitim Fakültesi Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin İncelenmesi
10. Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 9 - 11 June 2022, (Summary Text)
Filmler Yoluyla Coğrafya Öğretimi
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2019), Eskişehir, Turkey, 3 - 05 October 2019, vol.1, pp.455-461, (Full Text)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Osmanlı ve Fetih Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla Analizi
3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (ICOESS), 18 - 21 April 2019, (Summary Text)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL ADALET ALGILARI
1st INTERNATIONALACADEMIC RESEARCH CONGRESS (INES), 3 - 05 November 2016, (Full Text)
Books
Fatma Refet ANGIN (1915-2010) Öğretmen
in: Cumhuriyet Döneminin Öncü Türk Kadınları: Mustafa Kemal Atatürk’ün Cumhurbaşkanlığı Döneminde Cumhuriyet ve İnkılaplarla Simgeleşen Türk Kadınları, Yılmaz Yakup, Editor, Berikan Yayınevi, Ankara, pp.261-282, 2022
Mizah Kuramları ve Tarzları
in: Eğitimde Mizah, Şahin ORUÇ, Genç Osman İLHAN, Editor, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, pp.3-16, 2021
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE SOSYAL KAYNAŞMA
in: EĞİTİM SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERİNE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ, Yeşilyurt, Ethem, Editor, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, pp.447-481, 2020
Use of Google Earth in Social Studies Education
in: Technological Reflections in Social Studies Education, Erol KOÇOĞLU, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.131-142, 2019