Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
4. Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Sosyal Medyada Yansıması: Sokağa Çıkma Yasağı Örneği
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.0, sa.37, ss.80-95, 2022 (TRDizin)
5. Sosyal Medyada Ünlü Takibi: Parasosyal Etkileşim ve Yalnızlık Bağlamında Bir Saha Araştırması
Global Media Journal
, cilt.11, sa.21, ss.97-123, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Youtube Reklamları Üzerinden McDonald’xxs Reklamlarının Kültürlere Göre Farklılaşması
Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.65-86, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1. Sosyal medyanın Kuşaklararası Hızlı Moda Tüketimine Etkisi: Tutumlar ve Tercihler Üzerine Bir İnceleme
12. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16 Mayıs - 01 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. TÜRKİYE’DE PLASTİK KİRLİLİĞİYLE MÜCADELEDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ
III. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. ARTIFICIAL INTELLIGENCE LITERACY AND JOURNALISM
6. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 05 Ocak 2024, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
5. Dijital Medyada Görsel Habercilik: İnfografikler
Dijital Dünyada Haberin Dönüşümü, Olkun, Emre Osman, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.219-238, 2022
6. Profesyonel Gazeteciliğe "Kaynak Yapan" Bir Gazetecilik Pratiği Olarak Yurttaş Gazeteciliği: Alternatif Medyanın Yükselişi mi, Profesyonelliğin Sonu mu, Gelenekselin 'Yeni'de Devamı mı?
Dijital Dünyada Haberin Dönüşümü, Emre Osman Olkun, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.183-218, 2022