Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
1. Üniversite Öğrencilerinin Ahlâki Kimlik Algıları ile Psikolojik İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.2, ss.1503-1546, 2024 (Hakemli Dergi)
4. İslam Eğitim Geleneğinin Teşekkülünde Hadislerin Etkisi: Rihle Örneği
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.2749-2762, 2022 (TRDizin)
7. Evaluation Of Critical Periods During The Development Of The Personality In Terms Of Religious Education
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.229-239, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Klasik İslam Eğitim Anlayışında İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Yaklaşım
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.9, ss.455-469, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Mahremiyet Eğitiminin Temeli İnsanlık Şerefi: Ailenin Mesuliyetleri
Ordü Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.387-394, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Seçmeli Din Derslerini Tercih Eden Öğrencilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörler Ordu Örneği
JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCHES IN RELIGIOUS SCIENCES
, cilt.15, sa.2, ss.121-155, 2015 (TRDizin)
16. Suudi Arabistan Türk Okullarında GörevYapan Öğretmenlerin Sorunları
MILLI EGITIM
, sa.201, ss.125-148, 2014 (Scopus, TRDizin)
17. Suudi Arabistan Eğitim Sistemi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.35, ss.135-158, 2014 (TRDizin)
18. Din Kültürü ve Ahlak BilgisiÖğretmenlerinin Öğrenci BaşarısınıDeğerlendirme yeterlikleri (İstanbul Örneği)
MILLI EGITIM
, sa.198, ss.237-258, 2013 (Scopus, TRDizin)
19. Din Kültürü ve Ahlak BilgisiÖğretmenlerinin Tercih EttikleriÖlçme Araçları
İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.27, ss.85-112, 2012 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
3. Thomas More ve Tommaso Campanella’nın Ütopyalarında Erdem Anlayışı
ULUSLARARASI İNSAN, DİN ve ERDEMLİLİK SEMPOZYUMU, Türkiye, 27 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)
6. İslami İlimler Arkeoloğu Fuat Sezgin
II. Uluslararası Türk Halklarının Felsefi Mirası Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 24 Ekim 2019, ss.473-482, (Tam Metin Bildiri)
7. Kişilik Gelişiminde Model İnsan ve Üstlendiği Roller
Uluslararası İslam ve Model İnsan Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, cilt.1, ss.593-604, (Tam Metin Bildiri)
8. Suudi Arabistan’ın İHL’si: Hafızlık Okulları
Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.2, ss.117-128, (Tam Metin Bildiri)
9. İnsanın Sekiz Çağı Ya Da Hayat Boyu Dinî ve Ahlakî Gelişim
Uluslararası Kişilik ve Karakter İnşasında Dini Yeri Sempozyumu, Ordu, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2016, cilt.1, ss.57-66, (Tam Metin Bildiri)
10. İslam Hicretinin Pedagojik ve Sosyolojik Tahlili
Geçmişten Günümüze Göç Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2017, cilt.2, ss.967-978, (Tam Metin Bildiri)
11. İnsanlık Onuru ve Ailede Mahremiyet Eğitimi
Din, Gelenek ve Ahlak Bağlamında Mahremiyet Algıları Sempozyumu, Ordu, Türkiye, 27 Mart 2014 - 29 Mart 2017, cilt.2, ss.321-328, (Tam Metin Bildiri)
12. Din Eğitiminde Bütünlük Süreklilik ve Ardışıklık Sorunu Yrd Doç Dr Yusuf Bahri Gündoğdu ile ortak V Din Şurası 08 10 Aralık 2014
V. Din Şurası, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)
13. Din Eğitiminde Bütünlük Ardışıklık ve Süreklilik Sorunu
5. Din Şurası, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Ali Şîr Nevâî
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri 2, ORAL BEHÇET, ÖZER BAYRAM, AKPINAR BURHAN, Editör, Pegem Akademi, Samsun, ss.483-499, 2024
2. el-Kabisi
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri-I, Akpınar Burhan, Oral Behcet, Özer Bayram, Editör, Nobel, Ankara, ss.22-33, 2023
3. Öğretmen Yetiştirmede Eğitimin Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri Anabilim Dalının Rolü ve Misyonu
Cumhuriyet'in 100. Yılında Türkiye'de Felsefe
Türkiye'de Felsefenin 100 Yıllık Eğitimi (2. Cilt), Dombaycı Mehmet Ali, Bayraktar Olcay, Kızıltan Ömer, Editör, Nobel, Ankara, ss.131-140, 2023
4. Hakikat Bilgisinin Engelleri: Bacon'ın İdolleri
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Bay Erdal, Editör, Serüven, Ankara, ss.8-18, 2023
5. Öğretmen Yetiştirmede Eğitimin Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri Anabilim Dalının Rolü ve Misyonu
2. Cilt TÜRKİYE'DE FELSEFENİN 100 YILLIK EĞİTİMİ, Dombaycı Mehmet Ali, Bayraktar Olcay, Kızıltan Ömer, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.131-140, 2023
7. Alak Suresinin İlk Beş Ayetinin Eğitimsel Değeri
Nobel Yayınları, Ankara, 2018
8. Saadet i Ömrüm Medine Günleri
Ensar, İstanbul, 2016