Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
TRDizin (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. AI FENOMENLER SOSYAL MEDYA PAZARLAMASINDA: YERLİ MÜŞTERİ ALGISINDA @VİRTUALALİN ÖRNEĞİ

Cumhuriyet 13. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Ekim 2024, ss.64-72, (Tam Metin Bildiri)

2. Yeni İletişim Dili Olarak Yapay Zeka ve Sanat Çerçevesinde Bir Değerlendirme

II. Bilsel Uluslararası Aspendos Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, ss.768-779, (Tam Metin Bildiri)

3. Chatgpt ve Bilimsel Araştırmalar: Yapay Zeka Kullanımının Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Literatür Taraması

III. Bilsel Uluslararası Ahlat Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Bitlis, Türkiye, 08 Haziran 2024, ss.297-305, (Tam Metin Bildiri)

6. Küreselleşme ve Teknolojik Gelişmeler Çerçevesinde Müziğin Evrimi

Communication In The Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 Nisan 2018 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. Game-Vertising: Eleştirel İletişim Kuramları Bağlamında Pazarlama İletişimi, Reklam ve Tüketimin Dönüşümü

Game-vertising 2 - Pazarlama, Reklam ve İletişim Perspektifinden Oyun, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.87-103, 2025

2. AI Marketing: Yeni Bir Paradigma

Marka İletişimi: Tüm Boyutlarıyla Marka ve Tüketici Etkileşimi, ERDEM MEVLÜDE NUR, MAYADAĞLI CANSU, Editör, Palet Yayınları, Konya, ss.61-74, 2024

3. Çevrimiçi İletişim ve Kimlik

Çevrimiçi İletişim ve Yansımaları, Mestan Küçük, Editör, Gece Kitaplığı Yayınevi, Eskişehir, ss.57-74, 2019
Metrikler

Yayın

18

Yayın (WoS)

4

Atıf (Scholar)

24

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

10

Toplam Atıf Sayısı

13

Açık Erişim

1